Mám záujem o*:
    a/ alebo si naplánujte {:calendly-odkaz-zaciatok:}úvodnú konzultáciu zdarma cez videohovor{:calendly-odkaz-koniec:}.
    Vaša správa je úspešne odoslaná.
    

Ďalším úspechom bude kúpa alebo predaj nehnuteľnosti s nami.
    Case study: Z opatrnej otázky vznikol plán, ktorý predal nehnuteľnosť o 16 % viac

    Case study: Z opatrnej otázky vznikol plán, ktorý predal nehnuteľnosť o 16 % viac

    Keď nás klienti oslovili, nechceli ešte predávať. Chceli len vedieť, kedy bude ten správny čas. Nehľadali sľuby. Hľadali istotu.

    Nepýtali si cenovú ponuku. Ale radu. A my sme ju dali – úprimne a otvorene. Na rovinu. Bez klamlivých sľubov, bez skrytých háčikov. Len jasný plán, ako by sme to robili my.

    Tam začala dôvera, ktorá viedla k výsledku. A k spokojnému klientovi. Ich rodinný dom v Stupave sme nepredali za 245 000 €, ale až o 16 % viac, než určoval trh.

    Nehnuteľnosť sme predali za 284 000 €. Malá výhra v lotérii? Nie. Presne vypočítaný ťah. Dôsledok stratégie, nie šťastia.

    Otázka, ktorá predala nehnuteľnosť o 16 % viac

    Tento príbeh sa začal emailom.

    Dostala som sa k výborným referenciám na Vašu maklérsku kanceláriu.“

    Najskôr nechceli predávať. Chceli sa poradiť. Klienti si uvedomovali, že nesprávne načasovanie predaja môže spôsobiť viac škody ako úžitku.

    A nešli do toho naslepo. Dali si záležať na výbere realitného makléra, ktorý rozumie ich potrebám. Nepýtali sa, koľko to bude stáť. Zaujímalo ich, ako to urobiť správne.

    A tak som im odpísal rozsiahly e-mail. Bez prikrášľovania. Naše know-how, zhrnuté do pár odstavcov. A oni sa potom ozvali. S tým, že sú pripravení. Vedeli, čo ich čaká, lebo si naštudovali náš web.

    Bolo cítiť, že si dali záležať – a my sme to vrátili rovnako. Stretnutie prebehlo hladko.

    Ukázal som im, ako pracujeme, a padlo rozhodnutie: „Ideme do toho“. A spustili sme prípravu.

    Vybavili sme všetky formality, fakturáciu aj platbu, a pustili sme sa do najdôležitejšieho – získavania podkladov.

    Fakty sú základ

    Technický dotazník, emočný dotazník a nakoniec náš Genius loci – odhalenie duše tohto domova. Chceli sme poznať nielen rodinný dom, ale aj jeho príbeh.

    Každý detail, každú výhodu, každý pocit, ktorý sa s ním spájal. Až potom mohol vzniknúť akčný plán (na mieru pripravená stratégia).

    Emócie sú dôvod

    S naším Plánom predaja®, ktorý sme si spolu odsúhlasili, sme vytvorili prezentáciu, čo hovorí jazykom budúceho majiteľa.

    Nielen fakty, ale aj emócie. Nielen metráž, ale momenty, ktoré si v tom dome vieme predstaviť. Staviame na výnimočnosti každej nehnuteľnosti.

    Hľadáme, v čom je iná.

    A tú odlišnosť potom premeníme na dôvod, prečo si ju niekto vyberie. Píšeme jej nový príbeh. Taký, ktorý sa nekončí, ale začína – podpisom zmluvy.

    Plán, ktorý zvýšil predaj o 16 %

    Najskôr sme určili reálnu trhovú cenu – nie pocitom, ale dátami. Využívame vlastné skúsenosti, predošlé predaje, monitoring trhu, údaje od znalcov, ale aj platené reporty. 

    Na základe týchto vstupov nám cena vyšla na 245 000 €.

    Ale tým to nekončilo. My vieme, že každá nehnuteľnosť má skrytý potenciál – a našou úlohou je ho odhaliť a predať. Cez emóciu, príbeh. Niečo, čo kupcu chytí za srdce.

    Začali sme tvoriť Genius loci – jedinečný charakter miesta. Určili sme persónu budúceho majiteľa.

    Rozobrali sme benefity: záhrada, home office, pokoj, vybavenosť, lokalita.

    Všetko, čo vytváralo hodnotu pre presne definovaného človeka. Nastavili sme tón komunikácie, spravili moodboard – ako nehnuteľnosť pripraviť a naaranžovať.

    A tam sa ukázala slabina – denná časť domu.

    Tá, ktorá by mala byť srdcom, no nefungovala. Naša architektka Monika vzala priestor do rúk a vdýchla mu nový život. Najskôr nový priestor navrhla, pripravila rozpočet a následne zmenu zrealizovala.

    Nevýhodu sme premenili na zisk.

    Slabé miesto sa stalo dôvodom, prečo si dom niekto zamiluje.

    Keď bol príbeh rodinného domu v Stupave pripravený, začali sme ho rozprávať – cez správne kanály, správnym ľuďom.

    Od 24. októbra sme spustili cielenú kampaň. V čase, keď trh spal, my sme pridali 16 %.

    Predajná cena: 284 000 €. Presne o 16 % nad trhovým priemerom

    Prví záujemcovia sa prihlásili 4. novembra. Na každý detail sme boli pripravení – dom voňal, svetlo hrialo, atmosféra hrala na všetkých päť zmyslov. 

    Na druhý deň, 5. novembra – tri ďalšie obhliadky. Tretia skončila o 17:33 hod. Pár minút na to zazvonil telefón: „Dom beriem“.

    Kupujúci ale nezaplatil za navýšenú cenu. Ale za hodnotu, ktorá mala svoje opodstatnenie.

    Nebol to predaj, bola to súhra. Očakávania sa stretli s prípravou. Dôvera s odborným vedením. Potenciál s príbehom. A výsledok?

    Nielen cena, ktorá predbehla trh, ale predovšetkým pocit, že to celé prebehlo ľudsky, hladko a správne.

    Toto je dôkaz, že keď sa nehnuteľnosť predáva s rozumom, citom a plánom, výsledok môže byť aj o 16 % lepší, než by ste čakali.

    Takéto príbehy nie sú len o predajcovi

    Sú o kupujúcom tejto nehnuteľnosti, ktorý odchádzal nadšený. Našiel dom, ktorý presne zodpovedal jeho predstavám. A preto nemal dôvod zjednávať o cene. Obchod, ktorý potešil obe strany.

    Keď klienti v realitnej kancelárii PORUBSKY nájdu tú pravú nehnuteľnosť, vedia presne, za čo platia. Nie je to výsledok marketingového pozlátka. Je to výsledok dôslednej a profesionálnej prípravy.



    Ak zvažujete predaj, začnime rovnako, ako v tomto príbehu. Jedným e-mailom.
    Možno aj vaša nehnuteľnosť má v sebe viac, než ukazujú tabuľky.

    Aj vy môžete byť ďalším úspešným príbehom – rovnako ako rodina zo Stupavy, ktorá za svoju nehnuteľnosť získala maximum.

    Napíšte nám, alebo zavolajte. Dajte nám o vás a vašej nehnuteľnosti vedieť. Radi vám ukážeme, ako v realitnej kancelárii PORUBSKY vieme vyťažiť maximum z predaja nehnuteľnosti. Aj tej vašej.

    info@porubsky-rk.sk
    +421 910 750 333