Mám záujem o*:
    a/ alebo si naplánujte {:calendly-odkaz-zaciatok:}úvodnú konzultáciu zdarma cez videohovor{:calendly-odkaz-koniec:}.
    Vaša správa je úspešne odoslaná.
    

Ďalším úspechom bude kúpa alebo predaj nehnuteľnosti s nami.
    V čom väčšina developerov pri predaji zaostáva

    V čom väčšina developerov pri predaji zaostáva

    Pri predaji nehnuteľností zo strany developerov často dochádza k určitým nedostatkom. Tie môžu ovplyvniť celý proces predaja a zážitok pre…

    Pri predaji nehnuteľností zo strany developerov často dochádza k určitým nedostatkom. Tie môžu ovplyvniť celý proces predaja a zážitok pre kupujúceho. V tomto článku sa pozrieme na hlavné oblasti, kde developeri často zaostávajú, a prečo je dôležité tieto aspekty zohľadniť pri plánovaní predaja nehnuteľností v projekte.

    V dnešnej dobe je trh s nehnuteľnosťami veľmi dynamický a s novými projektmi neustále rastie aj konkurencia medzi developermi. Je dôležité vyjsť v ústrety k potrebám každého záujemcu o bývanie v čerstvo pripravovanej či postavenej novostavbe. Napriek tomu sa však mnohí z developerov pri predaji nehnuteľností často dopúšťajú chýb, ktoré môžu ovplyvniť celkovú úspešnosť predaja.

    Čítajte ďalej a spoznajte najčastejšie nedostatky, s ktorými sa kupujúci pri kontakte s developermi stretávajú. Navyše vám ponúkneme aj príklady toho, ako k predaju pristupujeme my. Naším cieľom je pomôcť vám urobiť informované rozhodnutia o spôsobe predaja developerského projektu a maximalizovať jeho hodnotu. Pozrite si naše poznatky a posuňte sa k predajnému úspechu.

    Tieto najčastejšie chyby sme u developerov odpozorovali. Vy sa im určite vyhnite:

    1. Žiadna stratégia, neexistujúci branding

    Niektorí developeri podceňujú význam brandingu a stratégie developerského projektu. Je však všeobecne známe, že každý produkt potrebuje svoj jedinečný názov (naming), odlíšiteľný branding s funkčným logom, príbehom (storytellingom), uchopiteľným konceptom aj vizuálnou identitou. A developerské projekty nie sú výnimkou. 

    Taktiež bez konkrétnej stratégie projektu neviete, čo je pre jeho predaj skutočne dôležité. Ako predať lokalitu aj vtedy, keď sa nepredáva sama. Aké sú benefity. Aké sú bolestivé miesta (tzv. pain pointy). Či to, ako ich premeniť na predajnú výhodu. 

    Je nesmierne dôležité mať ukotvenú značku developerského projektu – od začiatku. Pretože v ďalšej fáze marketingovej komunikácie projektu vždy výrazne pomôže fakt, že nepredávate len „holé steny“, ale už vopred pripravený príbeh. 

    Ten je definovaný práve stratégiou a brandingom projektu. A práve tento príbeh bude vyrozprávaný všetkým potenciálnym kupujúcim prostredníctvom marketingovej komunikácie a naprieč celým predajným procesom. 

    Ako postupujeme my:

    Každý developerský projekt dôkladne preskúmame a analyzujeme. Vďaka spolupráci s našou partnerskou brandingovou a marketingovou agentúrou boomex vieme zabezpečiť aj jeho stratégiu a branding. Vyzdvihneme strategické benefity, na ktorých sa dá pri predaji stavať. A to je len začiatok.

    2. Slabý marketing, nesprávne cielený predaj

    Jasne definovaná stratégia a branding developerského projektu zabezpečia nielen konkurenčnú výhodu, ale aj to, že všetci realitní predajcovia budú predávať ten istý príbeh. Funkčný a odlíšiteľný od konkurencie. Avšak následne je dôležité nepodceniť silu marketingu. Práve v tejto fáze robí množstvo developerov ďalšiu chybu.  

    Mnohí developeri často neinvestujú do kvalitnej reklamy s profesionálnymi fotografiami, videami alebo do virtuálnych prehliadok, ktoré zaujmú a presvedčia. Zároveň bez marketingovej komunikácie môže byť ťažké osloviť potenciálnych záujemcov. 

    Samostatnou kapitolou je online marketing. Nekvalitný web, zle nastavené online reklamné kampane alebo nedostatočná social media komunikácia znižujú dosah a viditeľnosť vášho projektu. Správny marketing, naopak, zvyšuje atraktivitu projektu, urýchľuje predaj a zvyšuje ziskovosť.

    Ako postupujeme my:

    Prispôsobením nášho certifikovaného TRISELL™ systému pre developerský projekt a pre každý byt z developerského projektu máme jasný Plán predaja®. V spolupráci s naším strategickým partnerom boomex pripravíme presný marketingový plán rozdelený na jednotlivé fázy. Každá z fáz má jasne definované ciele, pričom kvantitatívnym cieľom „kraľuje“ počet predaných bytov. 

    Tie zrkadlia aj požiadavky financujúcej banky, ale aj predstavy samotného developera. Presne cielenou kampaňou oslovíme správnych potenciálnych kupujúcich. Zdelíme im kompaktný príbeh zadefinovaný stratégiou a brandingom. A o tých sa ďalej staráme počas celého predaja, kedy nepredávame „len“ projekt, ale konkrétnu emóciu.

    3. Nedostatočná komunikácia a podpora klienta

    Mnoho developerov sa sústredí na samotnú výstavbu, ale zanedbáva pravidelnú komunikáciu s klientmi. Chýbajú aktuálne informácie o stave projektu, zmenách v harmonograme či možnostiach úprav. Pre kupujúceho je pritom komunikácia kľúčová. Prečo? 

    Nehnuteľnosť v developerskom projekte predstavuje často ich najväčšiu investíciu v živote. Zákaznícky servis by preto mal byť na prvom mieste. A nie vždy tomu tak je. Správnou komunikáciou sa vyhnete frustrácii u kupujúcich.

    Ako postupujeme my:

    So záujemcami o nehnuteľnosti v developerských projektoch komunikujeme plynulo – v každom bode kúpy či výstavby. Zisťujeme všetky potreby klientov, ponuku im pripravujeme na mieru a informujeme ich o všetkom, čo ich zaujíma. Záujemcovia tak majú vždy aktuálne informácie o stave projektu. Nenechávame ich na nič čakať. Nenechávame nič na náhodu.

    4. Nízka kvalita prevedenia a materiálov

    Chcete sa blysnúť svojím projektom? Nešetrite na jeho kvalite. Mnoho developerov snaží znižovať náklady na výstavbu, čo vedie k použitiu menej kvalitných materiálov či k povrchnej práci. Problémy sa môžu prejaviť až po odovzdaní nehnuteľnosti. 

    Novým obyvateľom môže skomplikovať život aj nedostatočná infraštruktúra, ako napríklad nedostatok parkovacích miest. Kupujúci si však všetky aspekty bude overovať, prípadne si prizve nezávislého odborníka. Chyby sa jednoducho ukážu. Dobré meno developera tým môže utrpieť škody, ktoré sa odrazia na (ne)úspechu aktuálneho alebo ďalších projektov. 

    Je teda lepšie dopriať budove náležitú starostlivosť počas celého procesu výstavby. Pomôže vám to pri predaji. Verte, že nič váš developerský projekt neodprezentuje lepšie, ako jeho kvality. Kvalitný predajca je len „zlatým klincom“ úspechu projektu.

    Ako postupujeme my:

    S developermi konzultujeme každú súčasť projektu, ktorá by mohla mať vplyv na predajný úspech. Spolupracujeme len s overenými developermi, ktorí garantujú kvalitu prevedenia a používajú certifikované materiály. 

    Pred začiatkom spolupráce a zaradením projektu do našej ponuky kontrolujeme všetky štandardy, aby sme našim klientom zabezpečili kvalitné bývanie s dlhou životnosťou.

    5. Netransparentné informácie o financiách

    Kupujúci neradi kupujú „mačku vo vreci“. A už vôbec nie, keď nevedia, za akú cenu. Často však nemajú prístup k jasným a podrobným informáciám o celkových nákladoch, dodatočných poplatkoch alebo možnostiach financovania. 

    To môže viesť k sklamaniu kupujúcich, ktorí neskôr zistia, že ich investícia je vyššia, než očakávali. Skryté poplatky, nezrozumiteľné zmluvné podmienky alebo dodatočné náklady na služby môžu kupujúcich odradiť. Developeri a ich predajcovia by preto mali byť aj po finančnej a procesnej stránke transparentní.

    Ako postupujeme my:

    Pri predaji kladieme veľký dôraz na transparentnosť. Každému klientovi podrobne vysvetľujeme všetky finančné aspekty – od základnej ceny nehnuteľnosti po akékoľvek dodatočné náklady. Naše zmluvy sú napísané jasne a zrozumiteľne, aby nevznikali žiadne nejasnosti. 

    Navyše, ak je potrebné, zabezpečíme konzultácie s finančnými odborníkmi, aby klient presne vedel, čo môže očakávať a čo si môže dovoliť. Pomáhame tak predísť nechceným prekvapeniam.

    6. Predaj, ktorý nie je zážitkom

    Jednou z veľkých chýb, ktorú mnohí developeri robia, je to, že nevenujú dostatočnú pozornosť vytvoreniu zážitku z predaja. Často sa zameriavajú len na technické aspekty nehnuteľnosti, ako je cena a stavba, a zabúdajú na emocionálny rozmer. 

    Kupujúci sa však rozhoduje aj na základe pocitov – ide o miesto, kde budú tráviť svoj život, budovať rodinu či podnikanie.

    Ako postupujeme my:

    Rozumieme dôležitosti tohto emocionálnemu aspektu. Z osobných obhliadok robíme zážitok a kupujúcim predávame tie správne pocity, aby sme im uľahčili rozhodnutie nehnuteľnosť kúpiť. Tým to ale nehasne. 

    Kupujúcim individuálne so všetkým pomôžeme, aby bol predaj rýchly a bezproblémový. Takto prispievame k zachovaniu a ešte väčšiemu posilneniu dobrého mena developera. A tak bude mať váš ďalší developerský projekt „dobre našliapnuté“.

    V realitnej kancelárii PORUBSKY dbáme na to, aby sme našich klientov z radov developerov pred podobnými nedostatkami chránili. Malým a stredným developerom pomáhame doladiť proces predaja a celého klientskeho predajného zážitku do dokonalosti. 

    Ak chcete posunúť zážitok z predaja nehnuteľností vo vašom developerskom projekte na najvyššiu možnú úroveň a tým maximalizovať zisk, radi pridáme svoje odborné ruky k vášmu dielu. Stačí nás kontaktovať.